Polisi e-Penyertaan
Pengguna tidak dibenarkan melakukan perkara-perkara dibawah semasa menjawab Soal Kaji Selidik Kajian Kepuasan Pelanggan Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Melaka yang terdapat dalam Portal Rasmi Kerajaan Negeri Melaka :
- Memuat naik, emel atau menghantar maklumat yang mengandungi perkara-perkara berikut :-
- Menyalahi undang-undang, berbahaya, berbaur ancaman, kesat, mengganggu, bersifat mendera, berbaur fitnah, kasar, lucah, melanggar hak peribadi, bersifat perkauman, keagamaan, etnik, atau sebaliknya dalam hal yang tidak menyenangkan, tidak benar, tidak relevan dengan soal selidik atau tinjauan yang disediakan Portal Rasmi Kerajaan Negeri Melaka.
- Mengandungi mana-mana pengiklanan yang tidak diminta atau tidak dibenarkan dan bahan promosi, komersial atau sebaliknya, termasuk pautan kepada laman web/portal yang mengandungi bahan seperti itu.
- Mengandungi virus-virus perisian atau mana-mana kod komputer lain, fail atau program yang direka untuk merosakkan, memusnahkan atau mengehadkan fungsi-fungsi mana-mana perisian komputer, perkakasan, atau kelengkapan telekomunikasi.
- Menggunakan atau mewujudkan satu pengenalan palsu (termasuk menggunakan nama samaran, penyamaran oleh orang atau entiti lain, atau menyatakan sesuatu yang palsu).
- Mengancam, mengitip atau memalukan mana-mana pengguna lain.
- Mengehadkan atau menghalang mana-mana pengguna lain daripada menggunakan portal ini.
- Mengganggu, melumpuh, membeban, menjejas kerja, penampilan portal, server atau jaringan yang disambungkan kepada portal.
Maklum Balas/ Cadangan/ Aduan Portal
Permohonan Untuk Mendapatkan Maklumat Lanjut
Jika tuan/puan mempunyai sebarang permohonan untuk mendapatkan maklumat mengenai perkhidmatan//produk Kerajaan Negeri Melaka, sila kemukakan permohanan secara rasmi ke alamat berikut:-
Bahagian Komunikasi Korporat,
Jabatan Ketua Menteri Melaka
Aras 3, Blok Laksamana, Kompleks Seri Negeri,
75450 Ayer Keroh, Melaka, Malaysia.
Tel : 06-3333333 samb. 7729
Faks : 06-2328449
Emel : korporat.suk.[at]melaka.gov.my
Terma Penggunaan Data Terbuka Kerajaan
Pekeliling Pelaksanaan Data Terbuka Sektor Awam
Permohonan Set Data
Penafian - Permohonan sebarang maklumat dan data yang dipohon masih lagi bergantung kepada keputusan Jabatan ini. Semua permohonan adalah tertakluk kepada Terma dan Syarat yang telah ditetapkan.
e-Keputusan
Senarai kaji selidik:
- Kajian Kepuasan Pelanggan Jabatan Ketua Menteri Melaka Fasa 1/2022
- Kajian Kepuasan Pelanggan Jabatan Ketua Menteri Melaka Fasa 2/2022
Laporan Maklumbalas:
Laporan Kajian Kepuasan Pelanggan JKMM Tahun 2022
Laporan Maklumbalas Kajian Kepuasan Pelanggan JKMM (Fasa 1 - 2023)
Kaji Selidik Sedang Dibuka
Kaji Selidik | Tarikh Buka | |
---|---|---|
1. | Kajian Kepuasan Pelanggan Bagi Portal Rasmi Kerajaan Negeri Melaka | 01/01/2023 - 31/12/2023 |
2. | Kajian Kepuasan Pengguna MelakaPay | 01/01/2023 - 31/12/2023 |