img
Anda di sini:
Bahagian Komunikasi Korporat
bkk Bahagian / unit : Bahagian Komunikasi Korporat (BKK)
Alamat : Jabatan Ketua Menteri Melaka,
Aras 3, Blok Laksamana,
Seri Negeri, Hang Tuah Jaya,
75450 Ayer Keroh, Melaka
Nama : Cik Puhnitha Devi a/p Durairaju
Jawatan : Ketua Penolong Setiausaha Kerajaan
Tel : 06-333 3333 samb. 7398
Faks : 06-232 8449
E-mel : puhnitha[at]melaka[dot]gov[dot]my
Media Sosial : Facebook: Bahagian Komunikasi Korporat, Jabatan Ketua Menteri Melaka

VISI

Menjadi agen perhubungan antara organisasi dengan pelanggan dan bakal pelanggan secara proaktif dan informatif bagi mencapai objektif, misi dan visi Jabatan Ketua Menteri Melaka dan Kerajaan Negeri Melaka
 

 

MISI
Menyediakan saluran dan mekanisme komunikasi dua hala yang mampu memberikan input yang konstruktif dan nilai tambah dalam sistem penyampaian Perkhidmatan Awam
 

 

OBJEKTIF
  1. Mewujudkan perhubungan yang mesra dan profesional dengan pelanggan dan bakal pelanggan.
  2. Menyediakan maklumat yang tepat dan lengkap berkaitan dengan organisasi dan perkhidmatan yang disediakan.
  3. Mengurus secara aktif aduan pelanggan ke atas perkhidmatan yang diberikan oleh Jabatan dan Agensi-agensi di bawah Kerajaan Negeri.

 

PIAGAM PELANGGAN
 
   
  Kami warga BAHAGIAN KOMUNIKASI KORPORAT akan sentiasa komited dalam menyediakan perkhidmatan dan layanan yang berkualiti, cekap dan berkesan untuk rakyat. Bagi mencapai matlamat tersebut kami berjanji :
1. Memastikan semua aduan/ pertanyaan pelanggan JKMM:
  1. Diberi akuan penerimaan dalam tempoh satu (1) hari bekerja.
  2. Diselesaikan dalam tempoh 15 hari bekerja (kecuali aduan kompleks/ berprofil tinggi).
2. Mengadakan Hari Bersama Pelanggan empat kali setahun .
3. Mencapai 85% tahap penyelesaian aduan JKMM dalam setahun. 
img
Portal Melaka Versi 5.0 - dibangunkan oleh Bahagian Teknologi Maklumat Dan Komunikasi, Jabatan Ketua Menteri Melaka